[SlovLit] OA -- Manjšine, bodeča žica, begunci -- O Marji Boršnik v Borovnici

Čet Nov 19 11:56:00 CET 2015

https://www.academia.edu/18448866/Open_Access_Publishing -- Sandra
Mathison: Open Access Publshing, Academia.edu (prosojnice za promocijo
objavljanja za prosti dostop).

===

Od: Rada Lečič <rada.lecic na telemach.net>
Datum: 19. november 2015 08:20
Zadeva: sporočilo za SlovLit

V petek, 20. novembra, bo v Cagliariju na Sardiniji simpozij o
manjšinah. Govorili bodo prof. Miran Košuta z Univerze v Trstu in
Marinella Lorinczi ter Nicola Melis z Univerze v Cagliariju.

V torek, 24. novembra, bo v konferenčni dvorani državne knjižnice
Stelio Crise (Largo Papa Giovanni XXIII št. 6) v 2. nadstropju
simpozij z naslovom Slataper, Stuparich, Tomizza, Sciascia in drugi
italijanski pisatelji in slovenska kultura. Govorili bodo Miran
Košuta, Anna Storti, Sergia Adamo, Marko Kravos, Fabio Venturin, Neva
Zaghet in Roberto Dedenaro. Simpozij se bo začel ob 16. uri.

Vljudno vabljeni!

===