[SlovLit] Smrdi po klientelizmu -- Etiolirano, oddaljeno branje

Pon Avg 31 22:12:59 CEST 2015

From: "Nejc Rožman Ivančič" <nejc.ivancic na guest.arnes.si>
To: slovlit na ijs.si
Date: Mon, 31 Aug 2015 20:04:26 +0200
Subject: Smrdi po klientelizmu

Spoštovani, zelo žalostno se mi zdi, da maturitetna komisija od leta
2011 do 2015 ni uspela najti nobenega drugega domačega besednega
ustvarjalca, ki bi sodil med najboljše med (sodobnimi) slovenskimi
avtorji in čigar literarno delo bi bilo tematsko primerljivo s
Tolstojevo Ano Karenino.

Pa še maturitetna matematika:

2015
L. N. Tolstoj: Ana Karenina, 1. knjiga -- 16,95 €
L. N. Tolstoj: Ana Karenina, 2. knjiga -- 16,95 €
F. Lainšček: Ločil bom peno od valov -- 19,95 €
A. Špacapan et al.: Esej na maturi 2016 -- 14,90 €

2011
Feri Lainšček: 24,00 €
Itd.

S pozdravi