[SlovLit] Smrdi po klientelizmu -- Od človeka do človeka

Pon Avg 31 08:34:56 CEST 2015

Od: Silvija Borovnik <silvija.borovnik na um.si>
Datum: 30. avgust 2015 20:31
Zadeva: RE: [SlovLit] Re: Smrdi po klientelizmu
(http://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2015/005259.html)

Spoštovani! Meni pa se ta zadeva s honorarjem za pisatelja ne zdi niti
strašna niti vprašljiva. Pisatelj Feri Lainšček pač skuša po
najboljših močeh živeti od lastnega (trdega in uspešnega) dela.
Honorar za njegov nastop se mi ne zdi pretiran, saj sodi pisatelj med
najboljše med sodobnimi slovenskimi avtorji. Srečanje z njim pa je
zagotovo posebno doživetje. Z lepim pozdravom, Silvija Borovnik

---