[SlovLit] Seat Altea -- Re: Raftar -- Izobraževalni seminar Centra za slovenščino

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Tor Jun 16 09:37:09 CEST 2015

From: Lektorsko drustvo Slovenije <info na lektorsko-drustvo.si>
To: slovlit na ijs.si
Date: Mon, 15 Jun 2015 12:42:22 +0200 (CEST)
Subject: Vabilo na jezikovni pogovor

Vabimo vas na jezikovni pogovor jutri, v torek, 16. junija 2015, ob
11. uri na Tomšičevo 12 v Ljubljani. Na zadnjem pogovoru pred poletjem
bomo ugotavljali, kako na počitnice s španko Seat Alteo in podobnimi
Slovencem težave povzročajočimi prevoznimi sredstvi. Kot smo
ugotavljali na začetku pomladi, nam je lahko tudi to pomembno. In tako
se bomo ob koncu pomladi potrudili, da bomo dobro ... (jaz sem dobro,
meni je pomembno, španka Seat Altea). Veseli bomo tudi jezikovnih
orehov, ki jih boste s seboj prinesli udeleženci. Dobrodošli.

Lektorsko društvo Slovenije
Kristina M. Pučnik, predsednica

===