[SlovLit] Izginula slovenska glagolska oblika -- Petolska praosnova -- Antibarbarus

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Sre Apr 1 20:32:48 CEST 2015

From: "Boštjan Gorenc" <pizamator na gmail.com>
To: slovlit na ijs.si
Date: Wed, 1 Apr 2015 10:09:19 +0200
Subject: Odkritje izginule slovenske glagolske oblike

Odkriva se neznana zgodovina slovenskega jezika. Najdba zna pretresti
temelje slovenskega jezikoslovja. Pozabljena Toporišičeva beležnica
skriva osupljiva dognanja.

http://www.airbeletrina.si/clanek/odkritje-izginule-slovenske-glagolske-oblike

Dnevu primerne pozdrave,
Boštjan Gorenc

===

Od: Jolka Milič <jolka.milic na siol.net>
Datum: 01. april 2015 12.40
Zadeva: Petolska praosnova

Dragi Miran, da ne zgubljam časa s prepisovanjem, ti pošljem spodaj
kar pismo koprskemu Zdravku z dodatno prošnjo, da mi tudi kdo od vas
pomaga iz hude prevajalske zagate z izrazom petolska praosnova, ker
domnevam, da ji ne bo istrski prijatelj kos. Vnaprej hvala za pomoč v
sili.

jolka (milič)