[SlovLit] Soči -- Re: Slovarček osirotelih besed -- Štajerske zgodovinske povedke -- Strojno prevajanje

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Pon Okt 27 19:08:09 CET 2014

Od: Mojca Lustrek <mojca.lustrek na telemach.net>
Datum: 27. oktober 2014 08.31
Zadeva: RE: [SlovLit]Soči
(http://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2014/004958.html)

Všeček za Maksa Kranjca. Predvsem zaradi podkupovanja. Na Facebooku me ni
(in me ne bo), pa upam, da bo dobro tudi takole.

Mojca

---

From: Maks Kranjc <orexis100 na hotmail.com>
To: "slovlit na ijs.si" <slovlit na ijs.si>
Date: Mon, 27 Oct 2014 13:29:00 +0100
Subject: Re: Soči (http://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2014/004959.html)

Prepričan sem, da Aleksandra Kocmut ni namerno spregledala namena
mojega pisanja, ampak je njen zapis posledica moje neuspešne
ubeseditve pomisleka o (ne)smiselnosti učenja besedil, ki jih otroci
ne razumejo. Povsem se namreč strinjam z njenimi mislimi o pomenu
privzgajanja ljubezni do književnosti, učenja otroku razumljivih
besedil na pamet itn. itd. Ne razumem pa, kakšen je smisel učenja
besedil, ki jih otrok ne razume; ko pa - najbrž tudi zaradi
nerazumevanja - izgubi zanimanje, ga začnemo "podkupovati". (Oboje je
bilo - tudi tukaj na slovlitu - izrecno rečeno ob zadnjih dveh
primerih takšnega učenja.)

Motiva "nabiranja všečkov" vseeno le ne bi kar tako zavrgel. Današnja
družbena omrežja so več kot očitno (pre)polna (pre)ponosnih staršev in
njihovih čudežnih otrok. Toda res nisem strokovnjak za razvojno
psihologijo, še manj pa bi se razglašal za intelektualca.

Lep pozdrav,
Maks Kranjc

===