[SlovLit] Helga Glušič -- Alternativno založništvo -- Mariborski pesniki

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Čet Okt 9 22:46:09 CEST 2014

Vest me je pretresla. Moja draga mentorica je umrla prav na dan, ko
smo ji na 80-letnici Slavističnega društva Slovenije želeli izročiti
šopek in čestitko! Spominjam se je s hvaležnostjo in spoštovanjem. --
Boža Krakar Vogel

Zelo milega srca je bila, imam jo v lepem spominu. Naj počiva v miru!
-- Barbara Suša

I am so sorry to read this. She was a wonderful person, teacher,
scholar, friend, and she is still very warmly remembered at Indiana
University. Please give my deepest condolences to Rok and other
members of Helga's family. -- Henry R. Cooper

Res žalostna novica. -- Đurđa Strsoglavec

Sem neizmerno žalostna. -- Silvija Borovnik

Ob smrti Helge Glušič mi je po eni strani težko, hkrati pa sem vesel
lepih spominov, ki mi ostajajo; spomnim se je kot odlične profesorice,
s katero sva delila ljubezen do pripovedništva Cirila Kosmača, ter kot
sočutne osebe, ki je na nevsiljiv način znala opaziti mojo takratno
(socialno) stisko. Za to jim bom vselej zelo hvaležen. -- Klemen Lah

Na žalostno vest so se odzvali tudi Urška Skalicky, Dragica Haramija,
Tim Pogačar, Vera Smole, Alojzija Zupan Sosič, Vida Udovič Medved,
Miha Rus, Aleksander Bjelčevič, Miran Štuhec.

===

http://www.ludliteratura.si/prepisno-urednistvo/ -- Prepišno
uredništvo, neodvisna in alternativna oblika založništva; LUD
Literatura 13.--17. okt. 2014.

===