[SlovLit] Od Rita Dominic

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Sob Okt 12 09:20:05 CEST 2013

Saj ni imelo namena biti literatura, pa vendarle berem kot literaturo,
pogrošno seveda. Sprevrženo? -- miran

-------------- Posredovano sporočilo --------------
Od: Rita Dominic <ritadominic01 na daum.net>
Datum: 11. oktober 2013 16:47
Zadeva: Od Rita Dominic.

Moj Najdražji ,

Dovolite mi, da vam predstavim . Jaz sem gospodična Rita Dominic , 19
letedini otrok in hči pozno gospod Lambert Dominic , iz Slonokoščene
obale. Želim uporabiti ta medij , da zahteva za vašo pomoč za
preselitev in investicijsko enoto v vašem priporu s prenosom moj
podedoval denar na svoj bančni račun.

Moj pokojni oče gospod Lambert , je bilposlovnež , preden je bil
umorjen , da je umrl na 9. oktober 2012 . Nekaj mesecev po smrti
mojega očeta , dva od mojih stricev zarotili proti meni in se
prodajajo očetove lastnosti kitajski poslovnež, sploh zato, ker
semženska.

Pred tednom dni sem odprl očetovo aktovko in videl nekatere dokumente,
ki jih je moj pokojni oče , ki se uporabljajo in deponirani denar v
banki tukaj v Slonokoščeni obali z mojim imenom , kotožjih sorodnikov
. Poskušal sem , da umakne denar, tako da lahko začnem boljše
življenje in poskrbeti zase .

Vodja podružnice banke , ki sem spoznal osebno mi je rekel, da ima moj
sedanji status mi ne dovoli z lokalno zakonodajo , da počistite denar,
ali pa prenos denarja na račun . On mi je svetoval , naj predstavi
nekoga ali podjetje stati v mojem imenu , ki mi bo pomagal in vlagajo
denar ali pa bom morala počakati, ko bom star 25 let, v skladu z
zakonodajo Slonokoščene obale.

Odločil sem se , da stik z vami in bi rad , da me sprejmejo kot svojo
lastno kri in mi pomagal . Mi bo všeč, da veliko razkrije , da vas, če
mi lahko pomaga , da se preselijo v vaši državi , ker je moj stric
grozil, da me bo ubil . Znesek denarja ( le 4,8 milijona dolarjev) in
sem ga potrdila iz banke .

Lahko mi bo pomagal , da se denar v bolj donosne poslovne naložbe v
vaši državi . Boste pomagali tudi dobili lepo šolo v vaši državi, tako
da sem lahko zaključi svoj študij . Moj namen je , da vam nadomestilo
s 20 % celotnega denarja za svoje storitve , instanje se mi kapital v
vašem obratu .

Takoj, ko dobim vaše zanimanje mi pomagal , bom dal stvari v akcijo
takoj . Glede nazgoraj navedeno se cenim nujno sporočilo , ki označuje
vašo sposobnost in pripravljenost , da s to transakcijo iskreno .
Prosimo vas, da to samo zase. Rotim vas, da ga ne razkrijejo nikomur,
dokler ne pridem v vašo državo , ker se bojim moje zlobne strica , ki
je grozil, da me bo ubil .

Prosimo, i bo všeč, boste odzvali , da me čim prej , tako da bom
povedal, kaj storiti .
Hvala in Bog vas blagoslovi .

Lep pozdrav .

Miss Rita Dominic .