[SlovLit] Slovenščina ima dolg jezik -- Slovenistične zbirke

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Pet Jul 5 22:28:48 CEST 2013

Od: Nidorfer-Šiškovič, Mojca <Mojca.Nidorfer-Siskovic na ff.uni-lj.si>
Datum: 05. julij 2013 00:52
Zadeva: Tekmovanje Slovenščina ima dolg jezik

Sporočamo vam, da smo rok za prijavo mentorjev na tekmovanje iz
slovenščine v osnovnih in srednjih šolah Slovenščina ima dolg jezik,
Književnost na filmu 2, na prošnjo učiteljev zaradi lažjega
načrtovanja dela podaljšali v začetek novega šolskega leta. Tako se je
na tekmovanje možno prijaviti do 5. septembra 2013, enako kot tudi za
izobraževanje. Več na strani
https://sites.google.com/site/slavisticnodrustvo/znam.

Z lepimi pozdravi,
Mojca Nidorfer Šiškovič, vodja tekmovanja

===

Po dolgih letih obljub je FF dobila novo spletno podobo. Novi URL
slovenistike je zoprno dolg
(http://www.ff.uni-lj.si/1/Oddelki-in-studij/Oddelki/Oddelek-za-slovenistiko.aspx),
še bolj nerodno pa je, da od tod še ni mogoče do naših zbirk:
diplomskih in seminarskih nalog, kmečke povesti in zgodovinskega
romana, Slovenščine za popotnike, arhivskih strani SdS in SR, do
učiteljskih profilov in številnih drugih oddelčnih dokumentov in
objav. Ko bo vse to spet delovalo, veselo sporočim, do tedaj pa lahko
priporočam samo potrpljenje. -- miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit