[SlovLit] Jevnikarjev simpozij -- Re: Zdravljica

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Sre Maj 15 13:56:40 CEST 2013

From: Neva Zaghet <nevazaghet na gmail.com>
To: slovlit-request na ijs.si, slovlit na ijs.si
Date: Wed, 15 May 2013 12:31:15 +0200
Subject: Jevnikarjev simpozij v Trstu

Slavistično društvo Trst-Gorica-Videm vabi na simpozij ob 100-letnici
rojstva prof.Martina Jevnikarja. Srečanje bo potekalo v petek, 24. 5.
2013, na Opčinah pri Trstu, in sicer v dvorani Zadružne kraške banke
(Ul.Ricreatorio 2). Vljudno vabljeni!
Neva Zaghet (tajnica)

PETEK, 24. maja 2013,
Povezovalka   Olga Lupinc
9.30-9.45    Lojzka Bratuž, Nagovor k spominu na Martina Jevnikarja
9.45-10.00   Robert Petaros, Martin Jevnikar - življenje in delo (s
posebnim  ozirom na univerzo v  Vidmu)
10.00-10.15  Vera Ban Tuta, Martin Jevnikar, docent slovenskega jezika
in literature na univerzi v Padovi
10.15-10.30   Zora Tavčar, Svečenik našega jezika in slovstva

Povezovalka   Loredana Umek
11.00-11.15     Marija Pirjevec, Martin Jevnikar o začetkih slovenske
pripovedne proze
11.15-11.30  Marija Cenda, Zamejska branja Martina Jevnikarja
11.30-11.45  Jože Horvat, >>Nepogrešljiva dopolnila<< (Dela in poklici pisateljev)
11.45- 12.00  Vilma Purič, Jevnikarjev pogled na  slovensko mladinsko
književnost

Povezovalka   Eva Fičur
15.00-15.15   Zoltan Jan, Martin Jevnikar, leksikograf
15.15-15.30   Lida Turk, Martin Jevnikar - sodelavec tržaškega radia
15.30-15.45   Marij Maver, >>Bilo mu je v veliko čast in zadoščenje<<
(Jevnikar in literarna  nagrada Vstajenje)
15.45-16.00   Sergij Pahor, Društvo  slovenskih izobražencev in
študijski dnevi Draga - od začetka v Jevnikarjevem srcu

===