[SlovLit] Slovenski dokumentarci -- Peticiji

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Sob Nov 17 09:30:42 CET 2012

Od: Nidorfer-Šiškovič, Mojca <Mojca.Nidorfer-Siskovic na ff.uni-lj.si>
Datum: 16. november 2012 17:50
Zadeva: Svetovni dnevi slovenskega dokumentarnega filma - predstavitev projekta

Spoštovani, prisrčno vas vabimo, da se nam pridružite na predstavitvi projekta
Svetovni dnevi slovenskega dokumentarnega filma,
ki bo v torek, 20. novembra 2012, ob 14. uri v prostorih
Centra za slovenščino kot drugi/tuji jezik
(2. nadstropje Univerze v Ljubljani, Kongresni trg 12).

Projekt Svetovni dnevi slovenskega dokumentarnega filma bo potekal od
26. novembra do 3. decembra 2012 na več kot 50 univerzah po svetu,
kjer so lektorati in študiji slovenščine, v organizaciji programa
Slovenščina na tujih univerzah (STU) v okviru Centra za slovenščino
kot drugi/tuji jezik pri Oddelku za slovenistiko Filozofske fakultete
Univerze v Ljubljani in v sodelovanju z Radiotelevizijo Slovenija,
Kulturni in umetniški program.

Učitelji slovenščine so s svojimi študenti 9 slovenskih dokumentarnih
filmov na lektoratih in študijih slovenščine po svetu prevedli v 7 do
17 jezikov, na RTV pa so jih podnaslovili in pripravili DVD-je:
Plečnik : Fabiani (arhitektura, umetnost), Toporišič - Samotni hodec
skozi neprijazni čas (jezikoslovje in znanost; o jezikoslovcu Jožetu
Toporišiču), Aleksandrinke, 20. stoletje Jurija Gustinčiča
(novinarstvo, slovenska in svetovna politika), V letu hip-hopa (o
sodobni slovenski glasbi - rapu, hip hopu itn.), Mila, naša Mila - Z
okusom po grenkem (gledališče, literatura; o igralki in pesnici Mili
Kačič); Ivana Kobilca - portret slikarke (umetnost, slikarstvo),
Spomini med koši - Ivo Daneu (šport) in Zadnji čoln - Presihajoče
jezero (naravna dediščina; o Cerkniškem jezeru). V času od 26.
novembra do 3. decembra 2012 bodo na univerzah po svetu potekali
filmski večeri.

Vabimo vas tudi na spletno stran programa in projekta:
www.centerslo.net/stu. Kontaktna oseba: dr. Mojca Nidorfer Šiškovič,
tel. 01/241 8675, 031 321 809; mojca.nidorfer-siskovic na ff.uni-lj.si.

Z lepimi pozdravi, vodje projekta
Center za slovenščino: dr. Mojca Nidorfer Šiškovič, izr. prof. dr.
Alojzija Zupan Sosič, Damjan Huber, prof.
RTV Slovenija: Andraž Poeschl, Dolores Sebat

===