[SlovLit] Marija Stanonik -- Čečen(ec) -- Odprti podatki v Sloveniji in po svetu -- Textual scholarship

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Sre Okt 24 09:07:12 CEST 2012

Od: Miha Naglič <miha.naglic na siol.net>
Datum: 23. oktober 2012 23:11
Zadeva: DDr. Marija Stanonik - gostja na Lenčkovem večeru v četrtek

Muzejsko društvo Žiri in Krajevna knjižnica Žiri
vas vabita na drugi LENČKOV VEČER. Naša gostja
bo MARIJA STANONIK. Z ddr. MARIJO STANONIK,
ki nadaljuje delo Jerneja Lenčka, se bo pogovarjal
Miha NAGLIČ, predsednik Muzejskega društva Žiri.
Večer bo popestrila Špela ŠEMROV s petjem ljudskih pesmi.
Pridružite se nam ta četrtek, 25. 10. 2012, ob 19. uri
v GALERIJI STARE ŠOLE v  Žireh. Pokrovitelji večera:
Občina Žiri, Metalika Kacin, Janez in Ivanka Stanonik
in Sklednik d. o. o. gostinske storitve.  -- Miha

===