[SlovLit] Nova beseda: norija ne jenja

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Tor Sep 4 21:22:36 CEST 2012

V Novi besedi (http://bos.zrc-sazu.si/s_beseda.html) sem danes iskal
Micko Kovačevo in jo našel! Že se mi je zazdelo, da je informacijskega
pooblaščenca minila poletna norčavost in da se je naveličal početi
neumnosti, drugim v škodo in sebi v sramoto, pa sem se uštel. Že pri
Urši Plut se iskanje ustavi, nič bolje ni tudi s Francetom Prešernom
in z Ivanom Cankarjem. Ja, s tistim, ki je napisal Skodelico kave,
kajti drugega na Šenflorjanskem ni. Na Statističnem uradu Slovenije
(http://www.stat.si/imena_baza_povzetek.asp) se poučim, da je Ivanov
20.624, Cankar se piše samo 462 ljudi, kombinacij teh dveh imen pa je
manj kot pet in če verjamemo telefonskemu imeniku, živečih Ivanov
Cankarjev celo ni, saj tam najdemo samo gospo Ivano Cankar, ki živi na
Cesti 13. julija 8 v Dobrunjah. Skoraj sem prepričan, da gospa Ivana
Cankar ne ve, s kakšno močjo razpolaga, in da se v Blatnem Dolu (pa
tudi po drugih šentflorjanskih vaseh okoli) iz strahu, da ne bi
prizadeli njene pravice do anonimnosti, preprečuje radovednim
Slovencem, da bi poizvedovali po zbirki Nova beseda po največjem
slovenskem pisatelju.

Ljubi slovlitjani, ste za to, da obiščemo gospo Cankar tam na
dobrunjskem koncu Ljubljane in ji razložimo našo veliko stisko
in jo prosimo, da se pri Uradu za anonimizacijo odpove svoji pravici,
privoli vpis služnosti na svoje ime ter doseže, da se zbirka Nova
beseda odpre vsaj za iskanje po velikem Vrhničanu? Pozna kdo
koga na TV, ki bi nas spremljal s kamero in dokumentiral to epohalno
dejanje za vse večne čase? Če bi bila akcija uspešna, pa stopimo še
do obeh živečih Francetov Prešernov (oba sta prav blizu: eden na
Škofljici, drugi pa iz Šiške) in z njuno pomočjo osvobodimo iz
pooblaščenčevega informacijskega zapora še največjega slovenskega
pesnika. In potem počasi dalje, tako da tja do konca stoletja rešimo
še vse druge zaprte. -- miran hladnik

Dodatne informacije o seznamu SlovLit