[SlovLit] Cenzura Nove besede

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Pet Avg 3 09:51:55 CEST 2012

From: "Blaž Zabel" <blaz.zabel na guest.arnes.si>
To: <slovlit na ijs.si>
Date: Wed, 01 Aug 2012 11:55:24 +0200
Subject: Zopet o Novi besedi

Spoštovani, strinjali se boste, da je Nova beseda v današnji
"predelani" obliki delno neuporabna in moteča. Ker je postopek uradnih
pritožb verjetno precej dolga in zahtevna reč, veliko pa nas Novo
besedo rabi že sedaj ali vsaj čim prej, me zanima, če bi bila smotrna
naslednja rešitev. Če sem razumel pravilno, je problem v tem, da se
nahajajo osebni podatki na medmrežju. Ali bi bilo torej mogoče Novo
besedo spremeniti do te mere, da bi si uporabniki korpus besedil
prenesli na osebne računalnike in ga uporabljali brez internetne
povezave?

Lep pozdrav, Blaž Zabel

---