[SlovLit] Mnenje SdS o NPJP 2012-2016

Simon Krek simon.krek na guest.arnes.si
Tor Jun 12 17:57:09 CEST 2012

Spoštovani člani foruma SlovLit, med njimi predvsem člani Slavističnega
društva Slovenije,

moram reči, da me zelo čudi stališče, ki je bilo dejansko objavljeno v imenu
celotnega Slavističnega društva Slovenije, "da romščina ne obstaja" - glej
povezavo spodaj "Mnenje o NPJP v spletni obliki"
(http://sites.google.com/site/slavisticnodrustvo/mnenje-o-npjp).  Močno
upam, da se vsi člani društva ne identificirate s tem mnenjem, ki odreka
jezik in s tem jezikovne pravice nekaterim državljanom Slovenije. Menim
tudi, da je tako mnenje zrelo za preverjanje pri varuhu za varstvo
človekovih pravic in morda še kje. Hkrati pa se zdi, da v dokaj čudno luč
postavlja tudi ostale prispevke, ki se pojavljajo na spletni strani skupaj s
takšnim zapisom.

Vsem, ki bi se želeli poučiti o romščini, priporočam ogled spletne strani:
http://romani.uni-graz.at/romlex/publications.xml.

Lep pozdrav,
Simon Krek