[SlovLit] Pridobljeno s prevodom -- Iz Tübingena -- Avtorske pravice

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Pet Maj 11 11:51:36 CEST 2012

From: "Simona Mehle" <simona.mehle na modrijan.si>
Date: Thu, 10 May 2012 15:08:35 +0200
Subject: Napoved dogodka v Modrijanovi knjigarni / Pridobljeno s prevodom

Društvo slovenskih književnih prevajalcev organizira literarni večer v
okviru cikla z naslovom Pridobljeno s prevodom, na katerem se bosta
predstavili slovenski književni prevajalki Đurđa Strsoglavec in
Dušanka Zabukovec. Literarni večer bo 22. maja 2012 ob 18. uri v
Modrijanovi knjigarni (Trubarjeva ulica 27, Ljubljana).

Po dveh uspešnih sezonah cikla začenjamo že tretjo. Uveljavljeni
prevajalki se bosta pogovarjali o svojih izkušnjah prevajanja,
ustvarjalnih prijemih, o prevajalski iznajdljivosti, o vragolijah in
spretnostih, ki jih mora biti prevajalec vešč. O prevajalskih užitkih
in zadregah. Odgovarjali bosta na vprašanja, ki jih lahko drug drugemu
zastavi samo stanovski kolega.

Lep pozdrav iz Modrijanove knjigarne! Simona Mehle

===