[SlovLit] Štipendije -- Iz Clevelanda -- Re: Grodno

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Tor Apr 24 18:38:22 CEST 2012

Od: Skrabceva ustanova <info na skrabceva-ustanova.si>
Datum: 24. april 2012 10:27
Zadeva: e-opomnik: objavljen razpis za štipendije Škrabčeve ustanove
Za: polona.lovsin na riko.si

Spoštovani!

Ustanova patra Stanislava Škrabca je konec meseca marca objavila
razpis za enoletne štipendije za dodiplomski, drugostopenjski
magistrski in doktorski študij študentom slovenistike, slavistike,
klasične filologije, splošnega in primerjalnega jezikoslovja
(http://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2012/004052.html).
Rok za prijavo: do vključno 14. maja 2012.

V Škrabčevi ustanovi bi bili veseli, če bi perspektivne študente, ki
ustrezajo razpisnim pogojem, opozorili na možnost pridobivanja
štipendije Škrabčeve ustanove. [celo besedila razpisa je na
http://www.skrabceva-ustanova.si/razpisi/razpis_za_stipendije_v_2012_13.pdf]
Polona Lovšin

===