[SlovLit] O Kosovelu v Trstu -- Re: Franc Drolc -- Himna KOKS-a

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Pet Apr 6 11:14:14 CEST 2012

From: Neva Zaghet <nevazaghet na gmail.com>
To: slovlit-request na ijs.si, slovlit na ijs.si
Date: Thu, 5 Apr 2012 23:00:18 +0200
Subject: Monografija o Kosovelu v Trstu

Slavistično društvo Trst-Gorica -Videm in  Slovenski klub
vabita na  predstavitev knjige Janeza Vrečka Srečko
Kosovel: Monografija. Pri predstavitvi in pogovoru z avtorjem
bosta sodelovala prof. Ivan Verč in prof. Marija Pirjevec,
Kosovelove pesmi pa bo podal Primož Forte, igralec
Slovenskega stalnega gledališča iz Trsta. Srečanje bo v
četrtek, 12. aprila 2012, ob 17.30, v Gregorčičevi dvorani
v Trstu (Ul.  sv. Frančiška 20, 2. nadstr.).

===