[SlovLit] Jezikoljubni cvetober

Matjaz Zaplotnik matjaz.zaplotnik na siol.net
Sre Apr 4 07:16:00 CEST 2012

From:	"Boza Krakar " <boza.krakar na guest.arnes.si>
To:	"'Matjaz Zaplotnik'" <matjaz.zaplotnik na siol.net>
Subject:	jezikoljubni cvetober
Organization:	ff

Na spletni strani SdS lahko tisti, ki vas zanima, berete Jezikoljubni
cvetober, zbirko prispevkov nekaterih slovenistk, članic SdS, ki smo
se v zadnjih letih javno protestno oglašale glede spreminjanja
položaja slovenščine kot maternega/prvega jezika nasproti krepitvi
globalne angleščine v našem šolskem sistemu na celotni vertikali.
Prispevki so razdeljeni v odzive in polemike ter v razprave. Ideja se
je porodila ob dnevu žena, kolegice so svoje prispevke poslale, jaz
pa sem jih poskušala zlepiti po kronološkem redu. Zdi se mi umestno,
da so takole zbrani, saj je ob vsaki posamezni objavi kaj lahko
zamahniti z roko, večje število, podprto tudi z argumentiranimi
razpravami, pa kaže, da problem ni kratkotrajen in da za odgovorne v
šolskih inštitucijah tudi tako lahkotno zanemarljiv ne bi smel biti,
kot je in očitno  bo. Zato bo tale cvetober nemara imel še kakšno
nadaljevanje, posebnih učinkov pa bržkone manj.

Boža Krakar Vogel, predsednica društva in urednica Cvetobera

Jezikoljubni cvetober v formatu PDF:
http://641.gvs.arnes.si/CVETOBER.pdf

Jezikoljubni cvetober v spletni obliki (HTML):
http://sites.google.com/site/slavisticnodrustvo/cvetober

Dodatne informacije o seznamu SlovLit