[SlovLit] O potrdilih za prisotnost na kongresu 2011

Matjaz Zaplotnik matjaz.zaplotnik na siol.net
Sre Mar 21 16:18:15 CET 2012

From:	"Boza Krakar " <boza.krakar na guest.arnes.si>
To:	"'Matjaz Zaplotnik'" <matjaz.zaplotnik na siol.net>
Copies to:	<jordan.petra na gmail.com>
Subject:	za spletno stran

Spoštovani učitelji, udeleženci kongresa v Mariboru 2011!

Z ZRSŠ sem pred dnevi dobila obvestilo, da lahko "točke" za udeležbo
na mariborskem kongresu uveljavljate in potrdilo pridobite le tisti,
ki ste bili prisotni in podpisani vse tri dneve, torej od 29. 9. do
1. 10. 2011. Kongres in potemtakem tudi izobraževalni program je
trajal tri dni, in po novih predpisih MŠŠ ni mogoče izdajati potrdil
za delno udeležbo, ki je krajša od trajanja celotnega programa. Točke
(1,5) in potrdila so zato pridobili le tisti, ki so bili na kongresu
vse tri dni. Za to spremembo takrat, ko smo vas obveščali o kongresu,
zares nismo vedeli ne mi ne naša "zveza" na Zavodu (nekaj let se
kongres pač ni prijavljal kot izobraževanje, tako da tam niso imeli
ažurirarnih pogojev).

Žal mi je, da je dobra namera kljub našim prizadevanjem spodletela. V
prihodnje bomo prijavljali kot program za "točke" krajši čas
kongresa, največ 2 dni, tako da vas bo lahko za udeležbo čim več
dobilo potrdilo, četudi ne boste šli na ekskurzijo tretji dan. Za
lani pa vam tistim, ki ste bili tam en dan ali dva, lahko izdamo
društveno potrdilo o udeležbi, če to želite in potrebujete. To pa,
prosim, sporočite tajnici Petri na e-naslov jordan.petra na gmail.com. V
upanju, da nam te nehotene napake ne zamerite preveč in da vas to ne
bo odvrnilo od kongresne udeležbe za naprej, se vam še enkrat
opravičujem in vas lepo pozdravljam.

Boža Krakar Vogel, predsednica društva

Spletna stran ZDSDS
http://sds.r8.org