[SlovLit] Lektura -- Slovar krajšav

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Sob Mar 10 07:49:16 CET 2012

Od: Lektorsko društvo Slovenije <lektorji.slovenije na gmail.com>
Datum: 08. marec 2012 21:21
Za: slovlit-owner na ijs.si

8. marec 2012 21:21 je oseba Lektorsko društvo Slovenije
<lektorji.slovenije na gmail.com> napisala:
Vladka, dober večer.

1. Vojska se lahko zaveda, ker je mišljena kot skupina ljudi.
2. Akcija ne more dostavljati. Dostavlja se lahko v akcijah, boljša
možnost je "v humanitarnih akcijah so jim dostavljali pomoč", še
boljša pa "humanitarne organizacije so jim dostavljale pomoč".
3. Pravilno je "bosta prišli".

Lep pozdrav.
Milojka

===