[SlovLit] Prevodi imen jezikov, drugič

Tomaz Erjavec tomaz.erjavec na ijs.si
Ned Sep 4 19:21:41 CEST 2011

Zdravo,
pred časom sem spraševal za pripombe za predlagane prevode jezikov v
slovenščino. Najlepša hvala vsem naštetim za zelo koristne predloge: Aleš
Pogačnik, Andrej Skubic, Jaro Lajovic, Jasna Belc, Jernej Simončič, Jože
Klepec, Klemen Pisk, Kristina Hmeljak Sangawa, Martin Srebotnjak, Mia
Dintinjana, Mojca Miklavec, Primož Peterlin, Rok Žaucer in Simon Krek.

Kar nekaj jih je bilo za konkretna imena jezikov oz. družin, nekaj pa tudi
bolj splošnih. Dosti pripomb je bilo na dejstvo, da so imena jezikov v
>slovenščini< bila v resnici napisana po angleško (z >w< ali >ee< itd). To
je sedaj popravljeno. Različna so bila mnenja o tem, ali naj bo >xx jezik<
ali >xxščina<; jaz sem se sedaj držal drugega, vendar ne za vsako ceno,
posebej kjer se ne sliši dobro.

Poleg povezav, ki sem jih navedel že v prvem mailu, sem bil opozorjen še na
nekaj virov za prevode, tako da je cel seznam takle:

* CLDR:  http://cldr.unicode.org/ in izvedena stran:
http://www.verbix.com/languagenames/
* Odprtokodna lokalizacija:
http://translationproject.org/domain/iso_639.html oz.
http://translationproject.org/PO-files/sl/iso_639-3.28.sl.po
* Wikipedia: http://sl.wikipedia.org/wiki/Seznam_kod_ISO_639-2 (vendar samo
to črke P)
http://sl.wikipedia.org/wiki/Seznam_jezikovnih_družin_in_jezikov
* www.slovarji.info:
http://www.slovarji.info/dictionaries/en_de_sl_dictionary_of_languages%28v.2
%29.pdf
* In pa seveda glavna referenca, posebej za družine jezikov:  Atlas jezikov
: izvor in razvoj jezikov. DZS, 1999

Kot prej so popravljeni prevodi v html in excel dostopni na
http://nl.ijs.si/et/tmp/iso/
Še enkrat hvala vsem za pomoč, če so pa še kakšne pripombe, jih pa tudi z
veseljem sprejmem.

lp,
Tomaž
--
Tomaž Erjavec, http://nl.ijs.si/et/
Dept. of Knowledge Technologies, Jožef Stefan Institute, Ljubljana

Dodatne informacije o seznamu SlovLit