[SlovLit] Obvestila Škrabčeve ustanove 3/2011

matjaz.zaplotnik na siol.net matjaz.zaplotnik na siol.net
Ned Jun 19 23:01:37 CEST 2011

Date: Sun, 19 Jun 2011 16:44:28 +0100 (BST)
From: Pavel Ocepek <pavelocepek na yahoo.co.uk>
To: Matjaz Zaplotnik <matjaz.zaplotnik na siol.net>

Spostovani g. Zaplotnik,

pri naslednjem obvestilu je prišlo do napake oziroma izpusta. Namreč v stavku, ki je ob koncu obvestila, manjka podatek
"projekt Rdeča pokrajina v izvedbi *lektoratov* za  slovenski jezik *v Gentu* in Bruslju (Belgija)".

Ker je zame in moje dolovanje v Gentu tovrstna tocna navedba pomembna, Vas vljudno naprošam, ce lahko objavite popravek. Namreč projekt v veliki meri vodim sam z veleposlaništvom, kolegica z lektorata v Bruslju pa se je prikljucila projektu...

Prisrcno hvala za razumevanje in lep pozdrav iz deževnega Genta,
Pavel Ocepek

Dodatne informacije o seznamu SlovLit