[SlovLit] Zgodbe iz mesta Rič-Rač

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Ned Jan 23 09:32:16 CET 2011

From: Mojca Luštrek <mojca.lustrek na rfr.si>
Date: 2011/1/22
Subject: RE: [SlovLit] Zgodbe iz mesta Rič-Rač
(http://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2011/003633.html)

Ker pisatelj mesta ni poimenoval hudo navzkriž s pravopisom ali kako drugače
zelo "čudno" (sploh se mi zdi, da ima pisatelj pri poimenovanju mesta, ki si ga
izmisli sam, precej "pravic", čeprav mogoče ne ravno neomejenih -- ali pač?),
ne uvidim potrebe po vprašanju, kako bi to ime pisal kdo drug. Ko sem začela
brati pisanje gospe Marijance, sem najprej pomislila, da jo žuli, ali
bi bilo treba
pisati Rič-rač (očitno nisem edina s to pomislijo: v Cobissu sem našla dva
primera Rič-rač, oba iste avtorice -- Marjane Kobe; tudi dva Rič Rač, po moje
neupravičeno samovoljna). No, pa ni tako. Ne glede na navedke iz SP se mi
vprašanje, ali skupaj ali narazen, ne zdi utemeljeno.

Hudo radovedna čakam še druga(čna?) mnenja.

Lep pozdrav vsem slovlitovcem! (Še eno tako vprašanje: slovLitovcem?)

Mojca

---