[SlovLit] Berimo -- Re: Pouk slovenščine na dveh ravneh

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Pon Jan 3 08:01:19 CET 2011

http://www.nzz.ch/nachrichten/hintergrund/wissenschaft/quantitative_methoden_fuer_die_geisteswissenschaften_1.8925686.html
--
Quantitative Methoden für die Geisteswissenschaften (članek iz NZZ)

http://www.nzz.ch/nachrichten/kultur/aktuell/schneller_lesen_1.8925672.html--
Schneller lesen (o bralcu, ki se spreminja v uporabnika besedil, članek iz NZZ).

http://www.slovenestudies.com/misc/book_reviews.htm -- recenzije slovenističnih
publikacij v reviji Slovene Studies, zadnje literarnovedne so Alenke Žbogar o
antologiji sodobne slovenske literature From the Heart of Europe
(http://www.slovenestudies.com/misc/book_reviews/FlisarZbogar.pd), Donalda
Reindla o poskusnem zvezku Slovenskega prevajalskega leksikona 1550--1945
(http://www.slovenestudies.com/misc/book_reviews/GrumReindl.pdf) in Johna
Coxa o knjigi Mirror of Reality and Dreams: Stories and Confessions by
Ivan Cankar
Irene Avsenik Nabergoj
(http://www.slovenestudies.com/misc/book_reviews/NabergojCox.pdf).

http://sl.wikipedia.org/wiki/Portal:Literatura -- ta teden na