[SlovLit] Kaj berejo študentje? -- Re: Napačna odločitev

MHladnik, arnes miran.hladnik na guest.arnes.si
Pon Nov 29 19:33:04 CET 2010

From: Irina Lešnik (irina.lesnik na gmail.com)
Sent: Monday, November 29, 2010 7:20 PM
Cc: SLOVLIT
Subject: Kaj berejo slovenski študentje?

Pripravljam članek za Primorske novice na temo kaj slovenski študentje
najraje berejo in kakšno mesto v izboru zaseda slovenska literatura.
Nadalje me bodo zanimale primerjave s tujino in pa odnos študentov
do novih oblik posredovanja literature - elektronskih knjig. Odpravila
se bom na teren in naredila nekaj anket med študenti ter profesorji,
obiskala pa bom tudi knjižnice in knjigarne. Na SlovLit se obračam,
ker me zanima, ali je kdo že delal raziskave na to temo, vesela pa
bom tudi vsakršnega mnenja iz stroke.

Irina Lešnik, študentka 3. letnika slovenistike in zgodovine
Filozofska fakulteta Ljubljana

===

http://www.delo.si/tiskano/html/zadnji/Sobotna+priloga –
v zadnji Sobotni prilogi Dela pod naslovom Od Georga von
Aschenbacha do gnusnega profesorja Boštjana piše Marko
Crnkovič o Malovi Napačni odločitvi.

Dodatne informacije o seznamu SlovLit