[SlovLit] Meje literature -- Uglasbene pesnice

MHladnik, arnes miran.hladnik na guest.arnes.si
Sre Nov 10 19:42:26 CET 2010

http://med.over.net/forum5/read.php?33,6063266,6551834 --
Kje so meje literature? Rubrika v forumu Knjižni molji; o seksualnosti
v literaturi Vitana Mala.

https://lic.ned.univie.ac.at/sl/lica/frei – slovenski avtorji na
portalu Literatur im Kontext.

===

From: Matjaž Pikalo <matjaz.pikalo na guest.arnes.si>
Sent: Wednesday, November 10, 2010 6:51 PM
To: SLOVLIT
Subject: Re: [SlovLit] Stvarnost in njena literarna podoba

No, tole dopisovanje je pa prav zabavna reč - da se kaj takega lahko pripeti
Jančarju?! Seveda se, saj večina pisateljev jemlje snov iz resničnih
dogodkov,
ki jih potem predelajo. Naj omenim samo Tolstoja, ravnokar sem prebral Ano
Karenino. To ni in ne bi smelo biti nič sramotnega, kaj šele, da bi se to
početje
kaznovalo. Za navdih gre namreč. Da ne pozabim popravit Aleša - jaz Petarde
nisem poznal in nič nisem imel z njim, ampak sem zanj kot otrok slišal v
negativnem kontekstu (z njim so nas strašili), torej je zame bil mit. Moj
edini
greh, če tako rečem, je ta, da sem ta vzdevek uporabil, ker se mi je zdel
ustrezen.
A pustimo, to sem že stokrat razlagal. Pač pa vas vabim na ponovitve
predstave
V imenu ljudstva!, kjer se s podobno problematiko kot v tem dopisovanju,
ukvarjamo
na gledališki način - v Gleju www.glej.si , 15. in 16. ter 25. in 26. tega
meseca ob
20. uri. Vabljeni!