[SlovLit] Tuje in domače berilo -- O slovstveni folklori -- Re: Stvarnost in njena literarna podoba

MHladnik, arnes miran.hladnik na guest.arnes.si
Čet Nov 4 17:01:20 CET 2010

http://www.ibimapublishing.com/journals/JHIS/jhis.html -- The Journal of
Humanities
and Information Systems (JHIS), mednarodni recenzirani časopis za odnose med
humanistiko
in informatiko; prispevajte članke.

http://www.evostar.org/ -- 9th European Event on Evolutionary and
Biologically
Inspired Music, Sound, Art and Design (o uporabi bioloških konceptov pri
razumevanju umetnosti).

http://www.gorenjskiglas.si/novice/gg_plus/index.php?action=clanek&id=45654
--
Kaj nam danes govori Prežihova Jamnica (Gorenjski glas 3. nov. 2010).

http://lit.ijs.si/prost_dostop.html -- M. Hladnik, Teža spletne
slovenistične literarne vede.
Prost dostop do dosežkov slovenskih znanstvenikov, Ljubljana, 28. okt. 2010.

===