[SlovLit] Zamenjava slovenske himne?

Ned Sep 26 20:29:45 CEST 2010

From: <dusazgonec na free.fr>
Sent: Sunday, September 26, 2010 4:58 PM
Subject: Re: [SlovLit] Zamenjava slovenske himne? (http://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2010/003480.html)

Joj, kako je to krasno povedano! Ne vem, je Miran avtor? Cestitam!!
Nisem vedela, tu v "hudicevem" francoskem sarkozisticnem imperiju,
da nam, Slovencem, hocejo vzeti se tisto, na kar smo lahko ponosni mi,
Slovenci v tujini, na besedilo nase himne! Moram pohiteti in se naprej
razposiljati prevod 7. kitice, dokler jo se imamo!! Saj nimam kaj dodati
na tole argumentirano analizo. Le to, da ocitno celo Evropo zajema nek
panicni strah pred nepoznanim. Slovenski pregovor pravi, da je strah v
sredi prazen, okoli ga pa nic ni. Vsesorte bavbavov nam mahajo pod nos,
tu in tam, da bi bili le se boloj zagledani v svoj popek - znak, da se nismo
samostojni, odgovorni in odrasli, kar naj bi bil clovek, ko se mu zaceli
popkova rana. Zacelila se pa ne bo tako dolgo, dokler ne bomo dvignili
oci proti Drugemu, Drugacnemu. A za to je treba malo napora in sirokega
duha. Prav tistega, ki se ga se nismo, ocitno, naucili ne pri Presernu ne
pri Cankarju!

V odgovor na moje obupano vprasanje, kaj je s Slovenci, da smo tako malo
obcutljivi za Drugega, sem dobila pred kratkim odgovor, da je v Sloveniji
solidarnostno gibanje le se "folklora". Kako hudo, ce je to res! Ocitno je
pot od druge kitice do sedme se dolga! Lep pozdrav iz vedno bolj ksenofobicne
Francije,

Dusa

P. S. Saj vem, da tole nima s "Slovlitom" direktne zveze, a se vseeno sprasujem,
katero kitico bi pa oni peli, tile ljudje, na tejle ladji, ki so nam lahko za vzgled!
A mislite, da bo sel kaksen slovenski € na eno od teh stevilnih ladij, ki se odpravljajo
v Gazo s humanitarnimi nameni? [...]

===