[SlovLit] Stožice -- V. d. direktorice -- Vino (in poezija)

Sre Avg 11 07:45:39 CEST 2010

From: "katja pistor" <katja_pistor na yahoo.com>
To: <slovlit na ijs.si>
Sent: Tuesday, August 10, 2010 5:04 PM
Subject: st´ožice ali st^ožice?

Pozdravljeni slovlitovci,
tisti, ki niste na dopustu in se raje odpravljate v Stôž'ce po rož'ce, kako to
počnete, široko ali ozko? V službi se z voditelji "prepiram" glede izgovora - in
ko sem sebe (in druge) že skoraj prepričala, da je etimološko verjetno bolj
pravilen ozek izgovor (od tožiti se - ker naj bi se tam tožili za neke parcele
-, in ne od stožec, kot marsikdo spontano reče, ne da bi pomislil, ampak prosim
vas, kakšno zvezo bi lahko imele s stožcem?), mi ne da miru, da noben
Ljubljančan tega ne bi izgovoril ozko. Zelo bi me zanimalo, kaj mislite vi,
dragi slovlitovski veleumi, če sploh koga gane ... :)

Lep pozdrav,  Katja

===