[SlovLit] Valvasor se vrača na dLib -- Jezikoslovni zapiski 2009

Sob Maj 8 09:26:28 CEST 2010

From: "Peter Weiss" <peter.weiss na guest.arnes.si>
Sent: Saturday, May 08, 2010 5:29 AM
Subject: Re: [SlovLit] Die Ehre Deß Hertzogthums Crain
(http://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2010/003366.html)

Slava, ki izginja bi se lahko imenovala komedija ali tragedija v zvezi z
Valvasorjevimi štirimi debelimi zvezki tega veličastnega dela. Na dLibu
(http://www.dlib.si) se z vpisanim zahtevkom "Valvasor" in omejitvijo na za
zdaj edino tamkajšnjo mojstrovo knjigo, dejansko pa na njegov edini knjižni
naslov, da priti do vseh štirih zvezkov prve kranjske enciklopedije, ki se
skrivajo pod ikonicami za prenos v pedeefu -- meni se je to posrečilo
zdajle, 8. maja 2010, zgodaj zjutraj. (Na dLibu sem zapazil obvestilo,
opremljeno z včerajšnjim datumom in naslovom Tehnične težave spodnesle
digitalne objekte. Očitno je kaj takega mogoče tudi v najboljših hišah.)
Najbrž je večja težava pregled nad digitalno dostopnim slovenskim v
najširšem smislu, za našo stroko recimo nad slovnicami in slovarji ter nad
besedili od protestantov 16. stoletja in starih prekmurskih piscev naprej.
Tu pomaga vikipedija, v katero lahko vpisujemo tudi poti do del v tujih
knjižnicah, mogoče pa se bo kdaj dalo iskati v cobissu tudi samo
digitalizirana dela in po digitalnih in digitaliziranih delih, kakršno je
Valvasorjeva Slava. (Kdo že je rekel: "Vse bo, samo nas ne bo.") -- Peter
Weiss

===

Dragi Miran, da ne bi bilo preveč, k prejšnjemu nisem mogel dolepiti še podatka,
da je zadnja dvojna številka Jezikoslovnih zapiskov (15. letnik z letnico 2009) v
iskljivem pedeefu dostopna na spletni strani http://bos.zrc-sazu.si/ pod
Publikacije inštituta. Do vseh prejšnjih številk pa se da priti z dLiba
(http://www.dlib.si), v katerem poiščemo zvezo "Jezikoslovni zapiski".

Veliko digitalne trme in zagnanosti ti želim in vas vse lepo pozdravljam.

Peter

===

Dragi Peter, ni bilo samo včeraj težko priti do Valvasorja, ampak v zadnjem
času. Včeraj sem zamolčal dejstvo, da se je do Slave na dLibu ves čas dalo
preklikati preko spravljenih starih povezav (s tekstom na strežniku ni bilo torej
nič narobe), pobrisane so bile le povezave nanjo na dLibu. Naj naš klic
prispeva k temu, da bo izpadov vedno manj. -- miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit