[SlovLit] Razpis štipendij Ustanove Tarasa Kermaunerja -- Pomlad v Clevelandu

Pon Apr 12 17:39:26 CEST 2010

From: "Študentska založba" <info na zalozba.org>
Sent: Monday, April 12, 2010 10:31 AM
Subject: tina.bernik na zurnal24.siJutri: OPOLDNE S TARASOM KERMAUNERJEM,ob 12.00 v KAVARNI UNION

USTANOVA TARASA KERMAUNERJA v skladu z Aktom o ustanovitvi iz dne 15. 10. 2008 objavlja
JAVNI RAZPIS ZA PODELITEV ŠTIPENDIJE USTANOVE TARASA KERMAUNERJA

Enoletna štipendija v višini 3000 € bruto je namenjena mlademu analitiku-interpretu slovenske
dramatike. Starostna meja prijaviteljev je 35 let. Namenjena je vzpodbujanju razmisleka o
dramatiki v slovenskem prostoru. Po letu dni (do 6. 11. 2011) je štipendiranec dolžan izročiti
Ustanovi Tarasa Kermaunerja poročilo o opravljenem raziskovalnem delu ter vsaj en izvirni
članek/razpravo o dramatiki (v obsegu do 30.000 znakov s presledki) , ki ga/jo prepusti v
objavo reviji Sodobnost. Prijava mora vsebovati:
- življenjepis in bibliografijo objav
- dispozicijo raziskave (največ 3 tipkane strani)

Rok za prijavo: 13. 5. 2010. Prijave, ki ne bodo vložene v skladu z zahtevanimi pogoji ali
ne bodo vložene pravočasno, ne bodo upoštevane. O dodelitvi štipendije izbranemu
kandidatu odloča upravni odbor Ustanove Tarasa Kermaunerja. Dodatne informacije
na telefonski številki 01/200 37 00, vsak delovni dan od 9. do 15. ure ter po e-pošti
stasa.pavlovic na zalozba.org. Svečana podelitev štipendije bo na obletnico smrti Tarasa
Kermaunerja, 11.6., ob 13.00, v Avbru. Za prijazno podporo Ustanovi Tarasa Kermaunerja
se zahvaljujemo KD Group.

===