[SlovLit] paralelizacija

Andrej Brodnik (Andy) andrej.brodnik na upr.si
Sre Feb 10 16:19:10 CET 2010

Pozdravljeni!

V računalništvu in informatiki včasih kakšen program, ki je napisan za en
računalnik prepišemo v takšno obliko, da se lahko izvaja hkrati na več
računalnikih. V angleščini se temu postopku reče parallelization. Nekateri
to prevajajo v slovenščino kot paralelizacija. Meni prevod ni kaj preveč
všeč. Ima kdo kakšen boljši predlog/izraz?

LPA (== Lep pozdrav! Andrej)

PS: Sam sem razmišljal o izrazu povzporedenje (po vzoru poprečenje,
popravljanje,
porazdeljevanje itd.). Kolega Marko me je opozoril, da se pri mojem predlogu
pojavljajo na začetku kar trije predlogi: po v z poredenje (če sem ga pravilno
razumel). V naprej hvala za odgovor!

--
Andrej (Andy) Brodnik
Univerza na Primorskem / University of Primorska