[SlovLit] Tema letošnjih Obdobij -- Re: Uboga angleščina

Čet Feb 4 06:50:50 CET 2010

V Slovlitovem sporočilu http://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2010/003235.html piše, kaj bo
tema letošnjega mednarodnega slovenističnega simpozija Obdobja. Bruci na ljubljanski slovenistiki
boste ta podatek potrebovali na jutrišnjem testu iz Uvoda v študij slovenske književnosti :) -- mh

===

From: "Tom Lozar" <lozhar na videotron.ca>
To: <slovlit na ijs.si>
Sent: Thursday, February 04, 2010 12:51 AM
Subject: uboga slovenscina? uboga anglescina!!!

Dragi SlovLitovci: v tej debati okoli anglescine na Slovenskem sem jaz, KvaziSlovenec, zaskrbljen
le za anglescino. Cel svet misli, da govori anglesko, anglescina celega sveta je pa zato tako zalostna!
Lep pozdrav iz francoskega Montreala, kjer celo Francozi mislijo, a da znajo govoriti anglesko.
Mimogrede, stresic ni in ni! Tom Lozar

Dodatne informacije o seznamu SlovLit