[SlovLit] Skupna zemljišča -- Martin Krpan

Sre Feb 3 18:14:38 CET 2010

From: "Aleksander Bjelcevic" <aleksander.bjelcevic na guest.arnes.si>
Sent: Wednesday, February 03, 2010 1:27 PM
Subject: Re: Skupna zemljišča

V zbirki kmečkih povesti sem iskal besede na f, k, č, pa nič. Besede
 kozolec, polenta, ješprenj tudi ničkrat (oz. kozol* enkrat), otava in
 klobasa 1x, moliti oz. molil" enkrat; ljubil* 8 krat, bog in bož* pa,
 hvalabogu, 89 in 41 krat. Kaj je z našimi stereotipi o kmetstvu?
Lp
Aleš

---

V zbirki kmečkih povesti na http://www.ff.uni-lj.si/slovjez/mh/kmpov/ najdeš
samo tisto, kar se je vpisovalcu (tj. v glavnem meni) iz takih ali drugačnih razlogov
zdelo vredno vpisati: zgodbo, imena oseb, žanr ipd. če bi hotel dobiti npr. ješprenj, bi
moral gledat v besedila žanra sama, ki pa niso še nikjer zbrana niti niso vsa na spletu
in je zato vsako posploševanje zaenkrat tvegano. No ja, 30 sem jih na Wikiviru
pravkar označil kot kmečke povesti (http://sl.wikisource.org/wiki/Kategorija:Kmečka_povest)
-- za začetek bo. Ko jih Primož Jakopin vključi še v Novo besedo (http://bos.zrc-sazu.si/s_nova_beseda.html),
potem pa sploh. -- miran

===