[SlovLit] Polizobrazba, neizobrazba, bolonja -- Bralniki Mestne knjižnice Ljubjana

Miran Hladnik, arnes miran.hladnik na guest.arnes.si
Čet Jan 28 22:13:13 CET 2010

From: "Marko Juvan" <marko.juvan na guest.arnes.si>
Sent: Wednesday, January 27, 2010 10:09 AM
Subject: Polizobrazba, neizobrazba, bolonja

Komur bolonja najeda in greni življenje in kdor kljub agresiji
(visoko)šolskih reformizmov še vedno vzdihuje po že davno razrušenih idealih
humboldtovske univerze, naj si pod nujno vzame v roko zadnje Probleme (2009,
št. 6-7), kjer se da v nizu odličnih esejev T. Adorna, K. P. Liessmanna in
Z. Kodelje prepričati o gradaciji iz naslova tega mejla. Ob branju
Liessmanna se mi je zdelo, kot da mi je bil tip bral misli, občutja in
intuicije, jih razvil, prečistil, razširil, izjasnil ter virtuozno in
eruditsko podprl. Prepričan sem, da bo marsikdo med vami pri branju (ki je
itak obvezno!) imel podobne občutke. Ampak ob teh občutkih bi se morali po
ruskem vzoru vprašati: Čto delat? Vsem LP! -- Marko

===