[SlovLit] Razpis za MR-je -- Posneta predavanja

Čet Jan 21 19:46:59 CET 2010

From: "Katja Mihurko" <katja.mihurko-poniz na guest.arnes.si>
Sent: Thursday, January 21, 2010 1:10 PM
Subject: Za SLOVLIT

Univerza v Novi Gorici je v Delu in na svojih spletnih straneh objavila
razpis za kandidate za mlade raziskovalce/raziskovalke. Razpisujemo tudi dve
mesti za področje literarnih ved. Več informacij najdete na
http://www.ung.si/storage/163129/oglas_MR_10-UNG-1.pdf.

doc. dr. Katja Mihurko Poniž, Fakulteta za humanistiko, Univerza v Novi Gorici

===