[SlovLit] Kliki -- Re: Jože Šifrer (1922--2009)

Sre Dec 30 23:03:49 CET 2009

http://ebsees.staatsbibliothek-berlin.de/ -- Evropska bibliografija slavističnih
in vzhodnoevropskih študij (EBSEES).

http://webapp5.rrz.uni-hamburg.de/SLOWENISCH-LERNEN/ -- Monika Pemič,
Online Slowenisch Lernen -- Slovenščina po nemško.

http://nl2.ijs.si/analyze/ -- Tomaž Erjavec, JOS ToTaLe text analyser, omrežni
lematizator za slovenščino.

===

From: "Igor Kramberger" <k na aufbix.org>
Sent: Wednesday, December 30, 2009 12:54 PM
Subject: Re: [SlovLit] Jože Šifrer (1922--2009)

Komaj sem si dobro zamislil nacrt, da naredim intervjuje (izvedem
pogovore ali dopisovanja) z vsemi se zivimi uredniki slovenskih
klasikov, pa eden izmed njih umre. Zame je to znamenje, da se ne smem
obirati pri izvedbi zamisli. Spomnim se seminarskih predstavitev, v katere je
bilo vkljuceno Finzgarjevo Zbrano delo. Studenti slovenistike so pripovedovali,
kako izcrpne in poucne so njegove Opombe. Pomagal si je tudi z gradivom in
uredniskimi odlocitvami Franceta Koblarja, a je njegovo delo se temeljito dopolnil.
Lep pozdrav, Igor

---