[SlovLit] Jezikovna različnost

vlado na zrc-sazu.si vlado na zrc-sazu.si
Tor Nov 17 14:33:55 CET 2009

Z veseljem sem prebral obvestilo, da bo konec tega tedna v Ljubljani
potekala mednarodna konferenca z naslovom "Jezikovna razlicnost in
nacionalni jeziki v visokem solstvu". Nekaj pa mi pravi, da se za navedenim
naslovom skriva angleski izvirnik, ki se nanasa na "Jezikovno raznolikost in
narodne jezike v visokem solstvu". Nadaljnje ugibanje zadeva pridevnik
evropski v dveh zvezah: v Evropski zvezi za terminologijo in Evropski zvezi
drzavnih jezikovnih ustanov. Gre tu za vseevropski zvezi ali za zvezi dela
evropske celine?

Lep pozdrav!

Vlado Nartnik

Dodatne informacije o seznamu SlovLit