[SlovLit] Referenčna knjiga o slov. literaturi?

Jaka Železnikar jaka na jaka.org
Čet Okt 15 02:17:16 CEST 2009

Spoštovani,

prosil bi vas za nasvet: potrebujem eno ali več knjig oziroma drugih
virov o slovenski literaturi, ki bi zaobjeli celoto od
prvih zapisov v slovenščini do čim bolj današnjega trenutka in bi
obsegali (vsaj kot omembo) tudi
vizualno in konkretno poezijo. Knjiga (v slovenščini ali angleščini) naj
bi podoročje zadovoljivo
predstavila zainteresiranemu akademiku izven slovenskega kulturnega
prostora oz. bi lahko služila
kot prva referenčna točka uvida.

Sam imam v mislih nekaj takšnih del, a ker je minilo že precej časa od
mojega študija, bi bil zelo
hvaležen za vaše predloge. (Če želite, mi lahko pišete tudi izven
Slovlita na naslov <jaka na jaka.org>.)

Hvala vnaprej, lep pozdrav,
Jaka Železnikar

+ ko sem že pri tem: zelo dobrodošla bi bila tudi informacija o viru
kakršne koli informacije o delu (ali osebi, če gre
za neobjavljene podatke/[literarna] dela), ki bi obravnavalo katerokoli
obdobje zadnjih 50 let in bi tematiziralo uporabo informacijskih
tehnologij/računalništva
v povezavi s slovensko literaturo (tudi če gre za širši kontekst kot je
na primer prehod prve tiskarne v Sloveniji na digitalno tehnologijo).

(Zlasti slednje bi mi prišlo zelo prav pri raziskavi, ki jo izvajam v
okviru magistrskega študija o novih medijih in kreativnemu pisanju na De
Montfort University,
znotraj otoka, kjer vozijo po nenavadni strani ceste.)

Dodatne informacije o seznamu SlovLit