[SlovLit] Fw: Povpraševanje in ponudba

Miran Hladnik, arnes miran.hladnik na guest.arnes.si
Tor Okt 13 09:31:33 CEST 2009

Naslednji odziv je bil namenjen samo profesorici in dijaku in dva dni je Marko
Snoj okleval, preden je soglašal z mojo pobudo, da ga prebermo tudi v Slovlitu.
Izjemoma je zraven tudi priponka. -- miran

From: "Marko Snoj" <marko na zrc-sazu.si>
Sent: Friday, October 09, 2009 12:46 PM
Subject: FW: [SlovLit] Povpraševanje in ponudba

Spoštovana gospa profesorica Hribar, spoštovani gospod Kapelar,

pred dnevi je po Slovlitu zakrožilo pismo g. Kapelarja, ki ga pripenjam s
potrebnimi komentarji.

Glede "zemeljskih elementov" odgovarjam, da take besedne zveze v slovenščini
ni <http://bos.zrc-sazu.si/a_beseda.html>  najti in torej po mojem vedenju
ne more biti nadpomenka štirim klasičnim elementom
<http://sl.wikipedia.org/wiki/Hermetizem> , ki so zemlja, voda, ogenj in
zrak.

Bolj kot samo vprašanje pa me je zmotilo dejstvo, da je boj za eno točko
tako pomembna stvar, da je zanjo vredno aktivirati vesoljno slovenistično
srenjo, in sicer preden se naučimo pravilno pisno izražati v zbornem jeziku.
Zato predlagam g. Kapelarju, naj se bolj kot za svoje pravice zavzame za
izpopolnjevanje svojih jezikovnih pomanjkljivosti, ge. profesorici Hribar
pa, da mu pri tej njegovi vnemi pomaga.

Lep pozdrav,
Marko Snoj