[SlovLit] Dominik Smlole in Janko Kersnik med klasiki -- Spisi o govoru -- RE: Zemeljski elementi

Pet Okt 9 22:07:19 CEST 2009

From: "Zalozba ZRC" <zalozba na zrc-sazu.si>
Sent: Friday, October 09, 2009 11:39 AM
Subject: vabilo na predstavitev novih knjig

Inštitut za slovensko literaturo in literarne vede ZRC SAZU in
Založba ZRC Vas vljudno vabita na predstavitev novih knjig iz zbirke
ZBRANA DELA SLOVENSKIH PESNIKOV IN PISATELJEV:

Dominik Smole, ZBRANO DELO, 2. knjiga, Dramski spisi I, Antigona,
uredil in opombe napisal Goran Schmidt.

Dominik Smole, ZBRANO DELO, 3. knjiga, Dramski spisi II, Krst pri Savici,
uredil in opombe napisal Goran Schmidt.

Gregor Kocijan, JANKO KERSNIK, Monografija.

Predstavitev bo v sredo, 14. oktobra 2009, ob 11. uri v Veliki dvorani SAZU  v
Ljubljani, Novi trg 3, I. nadstropje.

Prijazno vabljeni!
Za Inštitut dr. Darko Dolinar, za Založbo dr. Vojislav Likar

===