[SlovLit] Nevenka Gorjup

Hladnik, Miran Miran.Hladnik na ff.uni-lj.si
Sre Sep 30 08:45:53 CEST 2009

Pošiljatelj: "Marko Kravos" <marko.kravos na spin.it>
Zadeva Re: [SlovLit] Nevenka Gorjup
Datum Wed, 30 Sep 2009 08:17:02 +0200

Glede prof. Nevenke Gorjup, tudi mene je na nižji gimnaziji pri
Sv. Jakobu v Trstu poučevala - tri leta (nižja gimnazija v ital.
šolskem sistemu - bolj ali manj kot zadnja tri leta osemletke).
Kaj več bo lahko posredovala njena hči Vida Gorjup Posinkovič,
nekdaj urednica Primorskih srečanj in še vedno urednioca pri
Primorskih novicah.

Marko Kravos

Od: "fedora ferluga" <fedora.ferluga na uniud.it>
Zadeva: slovlit zopet nevenka gorjup
Datum: 29. september 2009 20:13

Glede Nevenke Gorjup mi je prislo na misel, da je morda Vida Gorjup
Posinkovic, do nedavna, mogoce pa se zdaj, glavna urednica revije
Primorska srecanja, hci Nevenke Gorjup. Zdi se mi, da je Nevenkina
hci studirala anglistiko. Ce bi to drzalo, potem je problem tako rekoc
resen. Prav prisrcen pozdrav v upanju, da bo ta podatek koristen

Fedora Ferluga-Petronio
HTML priponka je prečiščena...

Dodatne informacije o seznamu SlovLit