[SlovLit] =?UTF-8?Q?=C4=8Cefur=C5=A1=C4=8Dina -- Literarna samoterapija= ?=

miran.hladnik na guest.arnes.si miran.hladnik na guest.arnes.si
Sre Sep 16 14:04:19 CEST 2009

From: "nadina štefančič" <nadinastefancic na gmail.com>
To: <slovlit na ijs.si>
Sent: Tuesday, September 15, 2009 3:10 PM
Subject: Re: SlovLit izvleček, let 324, številka 1

Pozdravljeni, za pomoč se obračam na vas kot mi je bilo priporočeno.
Zanima me beseda "čefurščina". Kot kaj jo opisujemo, kaj pravzaprav
pomeni? Se kvalificira kot jezik, sociolekt? Hvala in lep dan želim,
Nadina Štefančič

===

V petek 18. 9. 2009 ob 10.00 bo Jasmina Pogačnik v Modri sobi FF v
Ljubljani
zagovarjala magistrsko delo z naslovom Samoterapevtske pobude sodobnih
slovenskih
literarnih ustvarjalcev. Vabljeni.

Dodatne informacije o seznamu SlovLit