[SlovLit] Jelovo brdo ali Lom nad Tržičem? -- Re: Novo odprto pismo JAK

Sre Sep 2 16:34:41 CEST 2009

From: "Primoz Murn" <murnmeister na gmail.com>
To: "SLOVLIT" <slovlit na ijs.si>
Sent: Tuesday, September 01, 2009 8:23 PM
Subject: Jelovo brdo ali Lom nad Tržičem?

Pozdravljeni, ob nedavni televizijski ponovitvi slovenske literarne (in filmske)
klasike Cvetje v jeseni se mi je ponovno zastavilo vprašanje, ki je
mogoče kdaj že bilo tema slovenističnih diskusij, a ker sem samo
nemcist, vas kot laik sprašujem, od kod tvorcem filma glede na
dogajalni kraj ideja za povsem zgrešeno različico narečja, ki jo
govorijo prav vsi liki (celo z ljubljanskim "dohtarjem" vred). Švapanje
npr. se mi za to okolje zdi prav toliko sprejemljivo, kot če bi se
Meta z Janezom sporazumevala preko kratkih besedilnih sporočil.

Primož Murn

===