[SlovLit] =?UTF-8?Q?RE: Delitev po slovensko -- Re: Znanstvena sloven=C5=A1=C4=8Dina= ?=

miran.hladnik na guest.arnes.si miran.hladnik na guest.arnes.si
Sre Maj 13 09:36:35 CEST 2009

From: Mojca_Luštrek <mojca na rfr.si>
Datum   Wed, 13 May 2009 06:36:12 +0200
Subject: RE:_[SlovLit]Delitev_po_slovensko?=

Kadar berem Jolko Milič, se vedno zabavam, čeprav se ne strinjam
vedno. Tokrat se prav nič ne zabavam, strinjam se pa sto-od-stot-no!
Deljenje je ena tistih "malenkosti", nad katerimi so celo mnogi, ki
prisegajo na "odličnost", vzvišeni, zame je pa to čisto navadna
šlamparija.

Dobro jutro (vzemite resno, trinajstega smo).

Mojca

===