[SlovLit] Izumiranje znanstvene slovenščine

Tor Maj 12 08:22:43 CEST 2009

From: "Boža Krakar-Vogel" <boza.krakar na guest.arnes.si>
Sent: Monday, May 11, 2009 9:53 PM
Subject: RE: [SlovLit] Izumiranje znanstvene slovenščine

Z oddelka za slovenistiko FF UL sem se najprej na Merila v svojstvu
predstojniške domače naloge (in prepričanja) oglasila sama, s podobno
vsebino, kot jo zdaj ubeseduje Alojzija Zupan Sosič. Oglasila se je tedaj
tudi ona, oboje pripombe sem poslala na dekanat, kakšna je bila njihova
nadaljnja usoda, ne vem. Tekst sem poslala medijem - Jasni Kontler Salomon,
a kot da nisem, objavili pa so ga v Šolskih razgledih. Več odmevov ni bilo
ne na Slovlitu ne drugje. Ne vem, kaj počnejo stanovske inštitucije in
društva, npr. slovenisti v SAZU, Slavistično društvo Slovenije itd.
Pisatelji in še kakšno združenje dobro ropotajo, pri nas pa le samotni
jezdeci ... Boža Krakar Vogel

---