[SlovLit] Slovenščina na Hrvaškem=

mojca.podobnikar na guest.arnes.si mojca.podobnikar na guest.arnes.si
Ned Maj 3 21:07:24 CEST 2009

Spoštovani!

To sporočilo pišem kot dopolnitev k sporočilu gospe Marijance Ajše
Vižintin, ki je pisala o poučevanju slovenščine na Hrvaškem. Kolikor
mi je znano, je dopolnilni pouk slovenščine v več krajih na Hrvaškem
organiziran že vse od leta 1994 in ga je uspešno poučevalo več
učiteljic. Ta pouk organizirata in financirata Ministrstvo za
šolstvo in šport Republike Slovenije ter Urad Vlade RS za Slovence v
zamejstvu in po svetu.
Od septembra leta 2008 v okviru zgoraj povedanega dopolnilni pouk
slovenščine na Hrvaškem v štirih krajih Primorsko-goranske županije
(Rijeka, Buzet, Lovran, Čabar) in v enem kraju Istarske županije
(Pula)izvajam Mojca Podobnikar, sicer profesorica slovenščine in
francoščine iz Ljubljane. V Splitu in Dubrovniku pa slovenščino že
vrsto let poučuje gospa Vera Hrga.
Naj omenim še poučevanje slovenščine v okviru študija
južnoslovanskih jezikov na filozofski fakulteti v Zagrebu, kjer pouk
trenutno izvaja gospa Andreja Ponikvar.
Na Reki se slovenščina poučuje tudi kot izbirni predmet na eni izmed
osnovnih šol, kjer je ravnateljica slovenskega porekla.
Nenavadno se mi zdi, da hrvaško ministrstvo za šolstvo ne ve ničesar
o teh oblikah poučevanja, ne glede na to, da učitelji dopolnilnega
pouka slovenščine res nismo na njihovih plačilnih listah.
Nekaj o slovenščini na hrvaškem si lahko zainteresirani preberete
tudi na www.zrss.si/slovenscina/hrv.

Lep pozdrav z Reke.

Mojca Podobnikar

Dodatne informacije o seznamu SlovLit