[SlovLit] Španska vas -- Society for Slovene Studies

Pon Feb 23 19:19:12 CET 2009

From: "Tadej Kreže" <tadej.kreze na gmail.com>
Sent: Sunday, February 22, 2009 12:30 PM
Subject: vprašanje

[...] Zanima me preprost termin "španska vas", ki ga uporabljamo v vsakdanjem
pogovoru npr. "matematika je zate španska vas". Vem, da se sliši nenavadno ampak
zadnje dva dni se že trudim in "googlam", če bi kje kaj pisalo o tem. Zanima me
namreč izvor tega termina, kje osnova za tako pojmovanje, če o nečem ne veš
ničesar. Ko smo že pri tem, pa me zanima tudi npr. besedna zveza "kaj se
delaš francoza?" [...] S spoštovanjem, Tadej Kreže

===

http://www.slovenestudies.com -- prenovljena spletna stran Society for Slovene Studies.

Dodatne informacije o seznamu SlovLit