[SlovLit] Ob Prešernu -- Al prav se piše ...

Sob Feb 7 20:50:01 CET 2009

http://www.vecer.com/clanek2009020705404570 --
Alenka Pirman o izidu Prešernovega Sonetnega venca
1834 (članek iz Večera).

http://www.gorenjskiglas.si/novice/razgledi_-_snovanja/index.php?action=clanek&id=28830
-- Hladnik o vsem mogočem za Gorenjski glas.

===

From: "Jolka Milic" <jolka.milic na siol.net>
Sent: Saturday, February 07, 2009 4:19 PM
Subject: soa

[...] kaj judovskega izraza za holokavst, pisanega foneticno
soa(h) ne sklanjamo? V danasnji sobotni prilogi Dela berem v
clanku Zavrzena in pozabljena papeska nezmotljivost izpod peresa
Toneta Hocevarja na str. 26: "... sprejeli so medse izobcenegega
skofa, ki zanika soa ... in na str. 27: Soa ni mogoce zanikati ...
Je oznaka moskega ali zenskega spola?
Hvala vnaprej za odgovor in lep pozdrav

jolka (milic)

---